Zoznam poplatkov za spracovanie

V tejto tabuľke sa uvádzajú poplatky za spracovanie podľa použitého prepravcu, času podania žiadosti a použitej meny.

MenyKódPrepravcovia FlixBus DACH a FlixMobilityVšetci ostatní prepravcovia*
0 až 7 dní po uplynutí platnosti lístka**> 7 dní po uplynutí platnosti lístkaAkýkoľvek deň po uplynutí platnosti lístka
EuroEUR21515
US DollarUSD21717***
Swiss FrancCHF31818
Czech CrownCZK50380380
Hungarian ForintHUF60047004700
Norwegian CrownNOK25150150
Swedish CrownSEK25150150
Bulgarian LevBGN73030
Romanian LeuRON127070
British PoundGBP21414
Polish ZlotyPLN86565
Danish CrownDKK15110110
Serbian DinarRSD20018001800
Bosnian-Herzegovinian Convertible MarkBAM32929
Albanian LekALL25020002000
Ukrainian HrywnjaUAH60440440
Macedonian DenarMKD120900900
Turkish LiraTRY17123123
Brazilian RealBRL129090
Canadian DollarCAD2.502121

Legenda

*Okrem:

  • Prepravca FlixBus Polska:
    - Pred odjazdom: vrátená celá suma v akejkoľvek mene.
    - Po uplynutí platnosti lístka: peniaze sa nevracajú v žiadnej mene.

  • Prepravcovia FlixBus Rus a FlixBus-Ukraine:
    - 0 až 7 dní po uplynutí platnosti lístka: pre všetky meny sú ceny uvedené v stĺpci „0 až 7 dní po uplynutí platnosti lístka“ v tabuľke vyššie.
    - > 7 dní po uplynutí platnosti lístka: peniaze sa nevracajú v žiadnej mene

  • Prepravca FlixBus UK Limited:
    - Po uplynutí platnosti cestovného lístka: bez náhrady v žiadnej mene.

  • Cesty v rámci Francúzska uskutočnené prepravcom FlixBus France S.A.R.L.:
    - Po uplynutí platnosti cestovného lístka: bez náhrady v žiadnej mene.

  • Cesty v rámci Portugalska uskutočnené prepravcom FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - Po uplynutí platnosti cestovného lístka: bez náhrady v žiadnej mene.

  • Prepravca Kamil Koc:
    - Po uplynutí platnosti lístka: žiadna refundácia pre žiadnu menu.

**Prípadné poplatky za bankový prevod sa pripočítavajú k zníženej sume.

***Upozorňujeme, že na rezervácie vykonané cez webové stránky USA (domény „www.flixbus.com“, „es-us.flixbus.com“ a „zh-us.flixbus.com“) sa vzťahuje politika nevracania peňazí pred odjazdom a po uplynutí platnosti lístka. Výnimky platia len v prípade, že prepravcom je FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska alebo FlixBus Rus: v týchto prípadoch platí politika vracania peňazí opísaná v nasledujúcej tabuľke a príslušná legenda.


Nájdite si prepravcu

Keď chcete zistiť, u ktorého prepravcu máte rezervovanú cestu, pozrite si faktúru k lístku v potvrdení svojej rezervácie (ktoré ste dostali e-mailom krátko po dokončení rezervácie). Na tejto snímke obrazovky možno vidieť, kde je na faktúre k lístku zobrazený názov vášho dopravcu.

Ďalšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.